Uroczyste powitanie :) // The Welcoming Ceremony :)

To pierwszy i zarazem powitalny post na moim nowym blogu. Co prawda jeszcze nie do końca graficznie jest dopracowany, ale co mi tam, nie mogłam się już doczekać ;)


Ten blog będzie poświęcony moim innym zainteresowaniom, czyli wszelkim wyrobom z włóczki, wełny i mniej lub bardziej podobnych materiałów. Odkąd pamiętam, lubiłam coś tworzyć, 'dziergać' na drutach, szydełkiem, a także łączyć różne techniki, aby powstała jakaś nowa część stroju lub piękny dodatek do niego, a także inne fajne dizajnerskie drobiazgi.


Liczę, że może iluś osobom ten mój nowy blog spodoba się i może będą miały ochotę tu zaglądać, zostać obserwatorem, a nawet od czasu do czasu odezwać się do mnie (balsam dla mojej duszy).
Będzie to naprawdę bardzo miłe ;) 


Mam również nadzieję, że wytwory moich rąk przypadną co poniektórym do gustu i może nawet znajdą swoich nabywców, co oczywiście bardzo będzie mnie cieszyć.


Nie wiem, czy wypadło to bardzo uroczyście jak na powitanie, ale za to jest od serca :D


ZAPRASZAM SERDECZNIE !!!

Komentarze

  1. dziękuję za zaproszenie
    pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :)
    Bardzo mi miło.
    Zapraszam częściej i pozdrawiam
    Marille

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz