Czapeczka dla mnie i dla Ciebie // The Cap for Me and for You


Postanowiłam się pochwalić czapeczką, która sobie właśnie wydziergałam szydełkiem. Biała, bielutka, wiosenno-letnia. Taka przylegająca do głowy (ach, jak mi nieraz brakuje modelki).


Do tego będą chyba minimitenki. I może coś jeszcze, ale nie jestem do końca pewna, co by to miało być -  duża chusta czy może raczej wielki szal. Trudny wybór doprawdy. Potem pozostanie już tylko dokupić suknię w stylu Boho (zresztą mam już jakąś, która trochę jest właśnie w takim stylu) i będę letnia LADY .


Komentarze

  1. Po prostu prześliczna. Taka delikatna i kobieca. Sama romantyczność. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że się podoba. Jeszcze coś w tym stylu powstanie w dość niedalekiej przyszłości, to się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz