Nowe monogramy // New Monograms

Dzisiaj pragnę pokazać moje nowo wyhaftowane monogramy ♡
Trochę mi jednak smutno, bo z pośpiechu nie wyprasowałam moich ślicznych literek i to oczywiście widać... Buuu...
Mam nadzieję, że w przyszłości się to nie powtórzy ;)

Literka A, skądinąd całkiem spora literka (19 cm wysokości, na płótnie o gęstości ok. 25 oczek na 1 cm kwadratowy), to część prezentu i już niebawem powędruje do bardzo miłej osóbki ♡


DODANE: Udało mi się (z niewielkim opóźnieniem) przygotować wzór literki A (kliknij obrazek, aby powiększyć). Może komuś się spodoba  ♡


Natomiast literka M (jak Marille lub jak Małgosia) jest dla mnie... i bardzo się z tego cieszę...
Też jest całkiem spora, bo ma aż 17 cm (haftowana na płótnie o gęstości ok. 36 oczek na 1 cm kwadratowy)...



Oba monogramy haftowane muliną DMC.
Oba też całkiem praco- i czasochłonne, ale opłacało się, bo są prześliczne i bardzo delikatnie się prezentują...
Literka M przyozdobi w niedalekiej już przyszłości mój domek... ale w jakiej postaci przyozdobi, o tym przy jakiejś następnej okazji.


Bardzo mi się podobają monogramy i mogę obiecać, że nie są to ostatnie przeze mnie wyhaftowane... Już się cieszę na następne i mam  różne pomysły z nimi związane.


Jednak w tej chwili pracuję zupełnie nad czym innym (to też będzie część wystroju w moim domku). To raczej projekt trochę bardziej długofalowy, więc będę się chwalić jego poszczególnymi etapami...
Dzisiaj jako zapowiedź jedno zdjęcie...
Ale już niebawem pokażę pierwszy ukończony etap...

Bardzo jestem ciekawa, czy ktoś odgadnie, co to jest ???







A zakończę ten wpis wielkimi brawami ode mnie 
dla Jurka Owsiaka i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ♡ ♡ ♡


Więcej na temat Wielkiego Finału i co dalej WOŚP robi, można przeczytać Tutaj !!!
Z tym tekstem też warto się zapoznać Tutaj!!!

W przyszłym roku (tzn. już w tym) chciałabym jakoś bardziej osobiście 'zadziałać' na rzecz Wielkiej Orkiestry, bo jest to jedyna w swoim rodzaju tego typu akcja...


Bardzo wszystkim dziękuję, że tak licznie mnie odwiedzacie 
i oczywiście za wszystkie miłe komentarze ♡ ♡ ♡ 

Komentarze

  1. Piękne monogramy, zwłąszcza literka M. A co do projektu... narzuta...? Chodniczek...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ze monogramy się podobają :) Co do projektu, to ciepło... coraz cieplej...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. I mnie monogramy bardzo się podobają. Jurka Owsiaka nieustannie podziwiam. A to coś to może poduszka? Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za monogramy :)
      Wiadomo, że Jurkowi Owsiakowi należy się wielkie uznanie...
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Monogramy nawet bez prasowania wyglądają cudnie:) A nowy projekt to poduszka albo narzuta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wielkie dzięki za monogramy :) A co do projektu, to trafiłaś... ale nie powiem które...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Coś misie wydaje że poduszka będzie ,,,
    A monogramy śliczne , ciekawe wzory ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, może być, że dobrze Ci się wydaje... Zobaczymy...
      Miło mi Violu, że monogramy Ci się spodobały :)
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. A nie masz, droga Marille, jakiejś pięknej literki L (raczej kwiatowej, jak M)? Chętnie bym podpatrzyła! Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się coś znaleźć, to pokażę :)

      Usuń
  6. Ale świetne są te Twoje monogramy. Nie wiedziałam, żeś taka wszechstronna...
    Może się będę uśmiechać do Ciebie...
    Pozdrawiam (elf)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar być jeszcze bardziej wszechstronna ;) Dzięki :)
    Uśmiechać się oczywiście możesz...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz