Koty i serwetki // Cats and Crocheted Doilies

Trochę mnie nie było...
Bardzo chciałam wczoraj się tu pojawić, ale niestety, nie udało się :(
Jednak i tak w wolniejszych chwilkach zaglądałam do Was (jakże by mogło być inaczej), choć bardziej materialnych śladów nie zostawiałam...
Te zacznę zostawiać od jutra ♡


Bardzo ostatnio jestem zapracowana zawodowo i stąd krucho bardzo z czasem, ale dla 'odparowania' coś tam wolno haftowałam i dziergałam i coś tam udało mi się i wyhaftować, i wydziergać...
Więc się chwalę.
Na pierwszy ogień idą moje Sal-owe kociaki...
A już są dwa (no, prawie dwa...)
Tak więc jest szansa na nadgonienie opóźnień...



Jak daje się zauważyć, kociska trochę się różnią od oryginałów, znikły gdzieś napisy, przybyło niekiedy detali i nawet czasami jakiś kolorek uległ zmianie...
Fajne te kociaki, prawda...
Jeden ma już nawet oczki ♡


I jeszcze sobie kupiłam w końcu bardziej porządne nożyczki do haftów.
Już się nawet przydały...

Trochę też dłubałam z kordonka (albo jego podróbek)...
I coś powstało, czyli moje pierwsze serwetki, a w zasadzie podkładki pod kubeczki, filiżanki itp.
I jak uważacie, wyszły jako tako...

Będę miała drobne prezenciki i liczę, że może się spodobają ♡



Jeszcze nie wiem, czy będę je krochmalić, czy może tyko zrobię im małe blokowanko...
Zobaczymy...

Więcej o samych serwetkach w następnym wpisie :)




Takimi pięknymi tulipanami zostałam wczoraj obdarowana...
I chciałabym się nimi z Wami podzielić ♡ ♡ ♡
I życzę każdej kobiecie (bez względu na jej wiek), coby opływała w dostatki wszelakich dobrodziejstw i w zdrowiu i miłości trwała...


Dziękuję bardzo pięknie za Wasze odwiedziny i miłe mi komentarze ♡
Witam ciepło mojego nowego Gościa Obserwatora ♡

Komentarze

  1. Nie martw się kochana praca jest pracą i to trzeba pilnować oraz pielęgnować - a kociaki są superaśne - ale twe podkładki po cóż pytasz są boskie i ja takie prezenty również lubię - tu hihihi bo się nie narzucam ale zawsze wolę przez kogoś coś wykonane niż przez samą siebie - ja ci życzę zdrowia samych uśmiechów oraz pogodnego tygodnia tradycyjnie buziaki śląć Marii
    P.S. tuiipany piękne - dziękuję a najbardziej mi się podobają te podkładki w zielonkawym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że ci się podobają moje podkładki.... Nigdy nic nie wiadomo, co komu będzie pisane jako prezent... I dzięki za miłe życzenia.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Nożyczki są śliczne. Też myślę o takich:) Kociaki piękne:) a podkładki na pewno sprawią komuś radość:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysko za wszystkie 'docenienia' :)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. super kociaki :) na temat pracy coś wiem i też brakuje mi czasu na krzyżyki... ale cóż zrobić takie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki !!! Zapraszam częściej do siebie :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Cieszę się, że przekonałaś się do kotów, bo są urocze i przyjemnie się je haftuje. Bardzo mi się podoba Twoja zmiana kolorów. Ja też zmieniłam i też coś dodałam. Po skończeniu trzeciego jajka wzięłam się za kota kwietniowego i przyznam, że nie mam na niego koncepcji, więc chyba zrobię dokładnie według wzoru, choć akurat ten niespecjalnie przypadł mi do gustu.
    Podkładki super! Masz talent do takich drobiazgów, szczególnie te większe brązowe są udane.
    Specjalne nożyczki do haftu bardzo się przydają. Moje niestety już się trochę stępiły.
    Będziesz brała udział w zabawie karteczkowej (trzeba zrobić kartkę świąteczną i kupić drobiazg dla hafciarki, a potem wysyła się do wylosowanej osoby). Ja się zapisałam u Kasi Szczepaniak. Zachęcam Cię, może być fajnie.
    Tulipany piękne, wywołują uśmiech. Życzę Ci takich przez cały rok. Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki !!! Miło, że wszystko u mnie Ci się podoba :)
      I oczywiście życzę Ci fajnej zabawy karteczkowej. Ja się nie zapiszę, bo i tak ledwie mi starcza czasu na wszystko...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  5. Śliczne kociaki i bardzo ładne podkładki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kociaki, a podkładeczki rewelacyjne!!! baaardzo mi sie podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję pięknie !!!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się podkładki.
    A kociaki sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo pięknie i pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  8. Podkladki wyszly Ci slicznie.. a kotki sa przeslodkie,,tulipany piekne,,kocham kwiaty,,,nie wazne ze nie masz czasu na robotki..najwazniejsza jest praca,,ale i tak robisz duzo..,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i miło mi, że się tyle Ci się u mnie podoba :) I dzięki za miłe słowa...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. kociaki słodkie !
    prezenciki też... myślę, że trafne !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie Ci dziękuję :)))
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Koty fajne, ale ja mam swojego ;) Ale te podkładki mi przypadły do gustu. Czy może uwzględnisz mnie w swoich planach.
    Pozdrowienia ślę (elf)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dzięki !!!! Może w przyszłości coś uda się zdziałać w kwestii tych podkładek ;)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  11. Kociaki fajne, a podkładki wyszły świetnie i nigdy bym nie powiedziała, że to Twoje pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jakoś mi się tak udało z tymi podkładkami... ale naprawdę pierwsze :)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  12. Urocze kociaki ;) a podkładki świetnie wykonane ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim , kociaków i podkładek ;)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Słodkie kociaki:) A te małe podkładeczki ślicznie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za kociaki i podkładki :)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  14. Małgoś ja już zewsząd do ciebie pisze czy dostałaś mój adres jak tak to proszę odpisz bo cośmoje meile ponoć nie dochodzą do co niektórych ech pappappa buziaki niedzielne ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, dziękuję :) Wszystko jest OK.
      Też Ci przesyłam mnóstwo buziaków :-)

      Usuń

Prześlij komentarz