sobota, 18 marca 2017

xxx - II candy tematyczne u Marille // xxx - II Thematic Candy at Marille's

Witam ciepło mojego nowego Gościa Obserwatora - Annę Tamari.
Bardzo mi miło Cię gościć ♡


W poprzednim wpisie wspominałam, że następnym razem będzie mała niespodzianka.
I właśnie jest - ogłaszam Candy tematyczne II.
Poprzednie było 'wełniane', a tym razem jest bardziej hafciarskie.


Przyznam, że czuję się trochę niekomfortowo, iż tak rzadko organizuję jakąś rozdawajkę.
I postanowiłam sobie, że jednak może uda mi się to zmienić.


Jak widać na zdjęciu, do zdobycia będą cztery kawałki kanwy (bladoróżowa Aida18,  Gobelinek 20, brudny róż chyba 16 i pomarańczoworudy - chyba 20).


Różne fajne tasiemki - serduszka  z taśmy można np. pojedynczo wycinać.
Cztery mulinki Ariadny i jedna złota niemiecka.
Wełenki (sztuczne) do haftu i jedwab (też sztuczny) do haftu.
A także haftowana przeze mnie zawieszka; może również służyć jako poduszeczka do igieł.


Warunki do spełnienia:
- umieścić na pasku bocznym bloga podlinkowany banerek lub info z bannerkiem na FB
- zostawić pod spodem komentarz z adresem bloga lub linkiem na FB (candy jest dla moich obserwatorów)
- napisać w komentarzu, jako kto obserwujecie (napiszcie też kilka słów o sobie, czym się zajmujecie, jeśli się nie znamy)
- będzie mi miło, jeśli mnie polubicie na FB.

Zaznaczam, że wysyłka tylko na terenie Polski, ale można podać adres rodziny lub przyjaciół.


Candy potrwa do 21 kwietnia do godz. 12.00 (to dla mnie dość istotna data).
Wyniki postaram się ogłosić w ciągu 2-3 dni.

I jeszcze dodam, że coś będę dorzucać do tych drobiazgów.

Tak więc zapraszam, jeśli ktoś będzie zainteresowany ♡


Następnym razem będzie też trochę o samym blogu ...
A dzisiaj to by było tyle.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.
Dziękuję za odwiedziny i Wasze ciepłe komentarze ♡♡♡

99 komentarzy:

  1. Kochana zdecydowanie zapisuję się na Candy :* Banerek juz u mnie na blogu szymkowerobotki.blogspot.com Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymko, życzę wygranej, a potem doskonalenia się w haftowaniu.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się :) chyba nie muszę się przedstawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równiez życze powodzenia. Jeśli chodzi o przedstawianie, to chciałam poznać nowe osoaby, jesli takie się pojawią.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i życzę powodzenia:)
    Posyłam moc ciepłych i wiosennych pozdrowień oraz dziękuję za odwiedziny na blogu, miło mi -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrowienia oraz wizytę.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Cudne słodkości do wygrania, a zatem przyłączam się do zabawy :)
    Obserwuję jako agniesia125
    Również wyszywam, ale także szydełkuję, tworzę kartki, ostatnio nawet działam w koralikach. Zapraszam do mnie:
    www.tworczyswiatagniesi125.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię ciepło u siebie. Miło mi. rochę Cię już znam, bo zaglądam od czasu do czasu. I oczywiście życze powodzenia,
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Banerek już jest na moim blogu, piękne prezenty przygotowałaś, wcale nie szkodzi, że nie z kręgu moich zainteresowań.
    Cieplutko Cię pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że bierzesz udział. Może nawet się skusisz i zaczniesz haftować. Powodzenia życzę.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. No pewnie że się zgłaszam :)
    Igielnik jest fantastyczny. Bardzo mi się podobają te obszycia z koralikami.

    Chyba nie muszę się przedstawiać ;) dziękuję za częste wizyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię miło. Ale równie miło mi będzie, jak zostaniesz obserwatorem bloga.
      Cieszę się, że zawieszka igielnik się spodobała.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Pokibicuję chętnym do zgarnięcia fajnych rzeczy. :)
    Mam pytanie, czy nadal masz ochotę na moją zabawę z haftem, bo dotychczas nie otrzymałam od Ciebie potwierdzenia mailem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło bardzo, że się odezwałaś. Ja - mimo usilnych poszukiwań - nie znalazłam Twojego maila. Dlatego nie napisałam. U mnie Twój blog się tak wyświetla, że ostatnie wpisy nakładają na inne zakładki, a do tego nie znam blox.pl. Może napisz do mnie maila (na bocznym pasku adres), bo nadal jestem chętna bawić się.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Kochana moje skromne zdanie to śliczność .. hihi candy trwa do moich urodzin.. :) Banerek jest już na stronie.. http://marilles-crochet.blogspot.com/2017/03/candy-tematyczne-ii-u-marille-thematic.html#comment-form a Cię obserwuję jako Dorota..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, miło, że bierzesz udziałw moim candy. Trzymam kciuki za powodzenie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Chyab amamy urodzinki w tym samym dniu :*

      Usuń
    3. To kochana bardzo mnie cieszy :)

      Usuń
  9. Dziękuję za wizytę i zaproszenie. Nie wiem czy "ogarnę" tę zabawę :D Ale miło, że o mnie pomyślałaś. Ogólnie to raczej mam mało czasu na buszowanie po blogach innych XXX-maniaczek, ale miło tu u Ciebie! :) Jak znajdę chwilę, będę zaglądać. I zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę. Będzie mi miło powtórnie Cię gościć. Miło mi również, że Ci się u mnie spodobało.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Dołączam do zabawy z chęcią bo śliczne przydasie przygotowałaś, no i zawieszka obszyta koralikami :) Banerek jest już u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za powodzenie. I miło witam w rozdawajce.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  11. Jak tu się nie zapisać, takie słodkości...:)Dorota wspomniała o urodzinach, a ja też je mam, tylko dzień przed zakończeniem, więc może to znak, ze trzeba się zapisać.;) Pozdrawiam!
    www.promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że powinnaś wziąć udział. Szczególnie, że jeszcze coś tam dołożę do tych słodkości. Powodzenia !!!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Śliczne upominki:-) Niestety nie haftuję, wiec u mnie by się zmarnowały :(, dlatego zostawię te cukiereczki dla innych, ale podwieszę banerek, może inni krzyżykowcy skorzystają. Szkoda że na wełnianą część się nie załapałam:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości jeszcze coś będzie na drutki lub szydełko...
      Dzięki za wizytę i pozdraiwam Cię serdecznie :*

      Usuń
  13. Kochana same śliczności przyszykowałaś,a że uwielbiam krzyżyki to też się zapiszę:-)
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam saerdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że startujesz w zabawie. Życzę powodzenia.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  14. To i ja się zgłaszam i mam nadzieję, że przedstawiać się nie muszę ;)
    Banerek wisi na blogu: bibliotekahadtu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się przedstawiać. I oczywiście życzę Ci powodzenia.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  15. Staję w kolejce po te słodkości:)https://ashkiteam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za uśmiech losu. Powodzonka.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Wprawdzie jeszcze się nie zabrałam za krzyżyki. Ciągle nie wiem jaką mam kupić kanwę, bo ostatnio stawiałam xxx w latach 80-tych. Może wygrana by pomogła się zmobilizować. Ustawiam się więc w kolejce. Banerek na blogu. Pozdrawiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej życzę wygranej, abyś zastartowala w krzyżykach powtórnie.
      Mój powrót nastąpił po baaardzo długiej przerwie.
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  17. Super zabawę zorganizowałaś! Z przyjemnością się zapisuję! Banerek wisi na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com, obserwuję jako Cytrulina Hand Made.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu! Cieszę się, że napisałaś! Uwielbiam krzyżyki, chyba aż za bardzo :) bo czas poświęcałabym tylko im, a tak się niestety nie da...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie, że bierzesz udział. Krzyżyki są rzeczywiście wspaniałe. Trzymam kciuki za powodzenie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Z przyjemnością spróbuję szczęścia w Twoim candy. :)

    Obserwuję jako Anna Maksymiuk

    Banerek znajdziesz na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak candy hafciarskie to z przyjemnością wezme udział, przydasi nigdy za wiele :) Jeśli chodzi o moje zainteresowania to głównie hafciarskie ale też szydełko i czasem jakąś kartkę stworzę :)
    Banerek wisi tu:
    https://tkasia79.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja zapisuję się do zabawy, ostatnio u mnie ciut wìęcej papierków niź haftu, ale za chwilke, będzie odwrotnie, no i jeszcze w międzyczasie mydełka i świeczuszki stygną i torebki sie szyją :) Obserwuję jako Pasje Violi, a zagladam juz od jakiegoś czasu :) Banerek zawieszę jutro z samego rana. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Malutko i maleństwa ale wyszywam, właściwie to powolutku wracam do wyszywania.
    Oczywiście zapisuję się!
    pozdrawiam Basia
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawie się w zacnej kolejce:)
    zostaję na dłużej warunki spełniam od razu:)
    http://renia69802.blogspot.com/
    przydasi nigdy za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i zdecydowanie zostaję tutaj na dłużej. Ja w blogowym świecie jestem jeszcze kompletnie zielona ale jeśli masz ochotę to zapraszam również do siebie: http://haftowanehistorie.blogspot.com/?m=1
    "Zaobserwowałam" Cię jako 'cstitchjoanna' ale na moim blogu funkcjonuję jako Jasiowa Mama i tamtej nazwy wogole nie używam. Ehh, to długa historia... W każdym razie bardzo chciałabym się zgłosić do Twojego CANDY. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi poznać. Trzymam kciuki !!!

      Usuń
  26. To ja też się z chęcią dołączam.
    Co prawda nie haftuję, ale jeśli mi się powiedzie, to zmuszę Mamę.
    Chyba nie muszę się przedstawiać.
    Pozdrowienia zasyłam (elf)

    OdpowiedzUsuń
  27. to i ja z mila checia sie zapisze , sama haftuje wiec z mila checia przygarnelabym te cudenka.
    http://maggdusiaa.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi poznać. Życzę powodzenia !!!

      Usuń
  28. Pragnę! Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/. Zajmuję się głównie szydełkowaniem, ale chciałbym też więcej haftować. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać. Trzymam kciuki !!!

      Usuń
  29. Acha, obserwuję jako Margotka Em :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa rozdawajka, moje klimaty ;) Kanwy i poduszeczka na igiełki są fantastyczne.
    Mój blog to: http://sztuka-cicha.blogspot.com
    Najczęściej szydełkuję, robię też bransoletki makramowe i koralikowe, a także zajmuję się pirografią. W wolnych chwilach gram na skrzypcach ;)
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam miło i życzę powodzenia !!!

      Usuń
  31. Z chęcią i ja zapiszę się na twoje candy:)
    Mój blog : http://tiny-handmade.blogspot.com; obserwuję jako Tina J. Zapewne już wiesz, że u mnie głównie karteczki i szydełko, czasami haft, decoupage, czy wiklina.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie cudeńka każda hafciarka chętnie przyjmie :).
    Zapisuję się.

    My się znamy ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością się zapisze na tę zabawę, oprócz haftu pochłania mnie bardzo technika pergamano / głównie obrazki/madonny i anioły banerek już u mnie na blogu http://tessart57.blogspot.com/ serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi poznać. Życze powodzenia :)

      Usuń
  34. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Banerek już u mnie na https://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Obserwuję jako Joanna Winiarska.
    Moja pasja to haftowanie, szydełkowanie, filc, szycie czasem masa solna.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam miło u siebie. Życzę powodzenia :*

      Usuń
  35. Ale cudowności :)
    Obserwuję jako Hafty Magos http://hafty-magos.blogspot.com
    Zajmuję się haftem krzyżykowym, ostatnio tworzę też kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i trzymam kciuki !!!

      Usuń
  36. Witam,
    z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Obserwuję jako Kijankowo Monika.
    I zapraszam na kijankowo.blogspot.com
    Uwielbiam szydełkować, a kiedyś nawet wyhaftowałam kilka obrazków haftem płaskim :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i życzę powodzenia !!!

      Usuń
  37. Jestem zachwycona... Zauroczona...
    I pozwolę się zapisać :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIło mi Cię poznać. Trzymam kciuki !!!

      Usuń
  38. Nie da się przejść obojętnie przy takim cudnym zestawie hafciarskim :)Chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że jesteś. Życze powodzenia :)

      Usuń
  39. Ja też ustawiam się w kolejce może dopisze mi szczęście. Banerek zabieram na swojego bloga http://agnieszkamadejska.blogspot.com/ i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja stanę w tej długiej kolejce :) Obserwuję jako Zaklęta Igiełka. Pozdrawiam serdecznie. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopiero teraz dołączam do zabawy. Ale lepiej późno niż później :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chętnie się zapiszę.
    Jestem Magda. Prowadzę hafciarskiego bloga mniejslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać. Napisz mi, jako kto obserwujesz.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  43. Małgosiu kochana.. tak mnie ostatnio mało w blogowym światku widać... że... długo zwlekałam z decyzją przystąpienia do zabawy.. bo uznałam... że.. nie zasługuje na udział w losowaniu... ale.. tak kusisz wspaniałościami, jakie przygotowałaś... że... raz kozie śmierć! Podnoszę palec pod budkę :-) Najwyżej po łapach dostanę...
    Pozdrawiam cieplutko z zaśnieżonego Śląska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię tu widzieć. Trzymam za Ciebie palce :)

      Usuń
  44. Znamy się, Małgosiu, ale wymóg to wymóg, więc piszę: obserwuję jako Anna Chranna sztukasplotu.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wymóg to w stosunku do nowych obserwatorów. Bo niekiedy imię/nick z komentarza nie pokrywa się z tym w obserwatorach i często nie można odnaleźć bloga.
      A my się trochę znamy ;)

      Usuń
  45. Kiedyś tylko i wyłącznie wyszywałam, ale to było jakiś czas temu. Kupowałam/dostawałam na różne święta takie gotowe zestawy i powstawały różne obrazki nicią malowane. Przemiło wspominam tamte czasy...
    Później robiłam biżuterię, a teraz wciągnęło mnie robienie kartek.
    Znowu chciałabym zacząć wyszywać. Przydasie od Ciebie by mi to ułatwiły.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.in
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię.I życzę powodzenia !!! Liczę, że zaczniesz haftować.
      Pozdrawiam wiosennie :*

      Usuń
  46. Dlaczego mnie tu jeszcze nie ma to ja sama nie wiem. Ale już jestem.
    obserwuję jako Katarzyna a mój blog chyba znasz :)
    Po te cuda chętnie staję, choć widzę, e konkurencja spora.
    Znasz mojego bloga więc wiesz, ze haft krzyżykowy to moja wielka i właściwie jedyna robótkowa miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie i trzymam kciuki.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  47. Przybyłam w ostatniej chwili :) Staję w kolejce i biegnę udostępnić banerek. Zapraszam też do siebie http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie w takiej ostatniej... Witam Cię i zyczę powodzenia.
      Pozdrawiam wiosennie :*

      Usuń
  48. Witam :)
    Oj jeszcze zdążyłam ale super :) Byłam u Ciebie wczoraj ale dopiero dziś dojrzałam, że jest candy :) Zapisuję się oczywiście i banerek już jest na moim blogu http://kuferinspiracji.blogspot.com/ Obserwuję jako Kufer inspiracji :) Zapraszam serdecznie do siebie u mnie też są słodkości :) Pozdrawiam cieplutko Kamila

    OdpowiedzUsuń
  49. Spóźniłam sie, ale to nic, zycze powodzenia uczestniczkom a Ciebie Marille ciepło pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...