piątek, 26 maja 2017

Czwarty ornament i bukiecik róż // Fourth Ornament and Roses Bouquet


Prawie już się wyrabiam w SAL-ach i zabawach.
Jednak muszę stwierdzić, że lekko przesadziłam w tym roku z ich ilością.
W następnym będę ciut ostrożniejsza ...

Przechodzę więc do mojego pierwszego hafciku, który powstał w ramach Salu w ciemno, zorganizowanym przez ELĘ.
Ela zaprojektowała śliczny wzorek, malutki bukiecik róż.
Bardzo mi się spodobał.
W moim wydaniu tak wygląda.



Prawda, że śliczny wzorek.
Tutaj tymczasowo w białej ramce, bo jeszcze nie zdecydowałam o oprawie.



I jeszcze koniecznie banerek salowy.


Pora na następny hafcik.
To już mój czwarty ornament.
Do końca zabawy Swobodne haftowanie zorganizowanej przez SPLOCIKA już niedaleko.
Zostały jeszcze tylko dwa wzorki.
A na zakończenie trzeba będzie przedstawić prace zagospodarowujące wszystkie hafty.
Ale co to będzie, chwilowo ma stanowić tajemnicę ...



Haftowałam muliną DMC Coloris, tym razem o numerze 4065.
Na tej kanwie rustykalnej jest trochę mało wyrazista.
Ale nie wygląda według mnie najgorzej.
A jakie jest Wasze zdanie ???


I jeszcze wszystkie cztery hafty razem.


Ciekawa jestem, jak się Wam podoba poniższy zestaw ???


I banerek zabawy na zakończenie.


Bardzo Wam dziękuję za liczne odwiedziny, 
a także za wspaniałe komentarze oraz porady.
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko ♡

Mam nadzieję, że wszystkie dzieci pamiętały o swoich MAMACH  ♡ ♡ ♡
Moje pamiętało :)

Do zobaczenia.



31 komentarzy:

  1. dodała bym listki do tych różyczek,bo wydają się jakieś gołe:)))
    ornamenty cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią delikatności, jeżeli chodzi o hafty. Różyczki są śliczne, ale te kolejne ornamenty, które pokazujesz to zdecydowanie bardziej moja bajka i nie wiem dlaczego akurat takie wzory zawsze budzą mój zachwyt, ot tak mam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ornamenty pasują mi na zakładki. Ciekawe co z nich stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja hafty są przepiękne!Nieustannie podziwiam ! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafty! Różyczki są przesłodkie, a ornamenty w twoim wykonanie są prześliczne, bardzo fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje różyczki wyszły prześlicznie :) Moim faworytem jest cały czas ten w kolorze turkusowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki.Podziwiam Twoje zdolności.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie hafty. A cieniowane i multikolorowe ornamenty to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ornamenty i różyczki!
    Z niecierpliwością czekam na oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam hafciki... śliczne i fajne mają kolorki; w moim guście
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty. Róże urocze, ale ja nadal zachwycam się Twoimi ornamentami, no po prostu mistrzostwo świata. Są cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki uroczy hafcik! Normalnie do zdjedzenia :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ornamenty :) Ta mulina tylko podkreśla ich urodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ornamenty mistrzowskie. Wyglądają kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace! Idealnie dobrałaś rameczkę do różyczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Różyczki śliczne, a ornamenty mistrzostwo świata - szczególnie podobają mi się te cieniowane. Ja niestety nie zapisałam się na ten SAL , bo nie dałabym rady zmieścić się w terminach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana każda Twoja praca jest prześliczna.. Nic jej nie brakuje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne prace :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafty ornamentowe idealnie nadawałby się na zakładki. Może i ta cieniowana mulina nie za bardzo się odbija od kanwy, ale ma swój urok:) Piękne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ornamenty wyglądają cudownie, a bukiecik różyczek jest śliczny i romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny haft i ta rameczka okrągła. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ornamenty śliczne i bardzo mi się podobają. Na zakładki by były idealne.
    Różyczki też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie hafciki jak zwykle urocze. Różyczki takie delikatne i ornamenty również.
    Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna miniaturka, różyczki śliczne, a ornamenty prezentują się wspaniale:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Te różyczki takie delikatne, subtelne. Ornamenty bardzo ładne. Najbardziej mi się podoba zielony cieniowany.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak, jest trochę tych zabaw blogowych i wszystkie kuszą :).

    Ja już z jednej zrezygnowałam ...

    Różyczki urocze i ciekawe jak je wykorzystasz. Mi w zaprezentowanej ramce bardzo się podobają :).

    Ornamenty też śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Zabawy blogowe kuszą i coraz częściej są organizowane i w każdej chciałoby się wziąść udział tylko zegar minut nie chce wydłużyć. Ornamenty świetne ciekawe co z nimi zrobisz. A różyczka delikatna i fajne takie prosciutkie wzorki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyhaftowane różyczki i bardzo im do "twarzy" w tej ramce. Ornamenty piękne !!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Te ornamenty są naprawdę piękne. A w tym ostatnim nic z mdłości nie ma. Jest po prostu bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne różyczki w pięknej oprawie :)
    Ornamenty prezentują się wspaniale.
    Ten ostatni może wydaje się trochę mdły przez to, że nitka nie ma odcieni jednego koloru, tylko jest tak barwiona, że można w niej wyróżnić kilka kolorów.
    Jednak ta gra barw na szczególnej kanwie, daje pewną delikatność, jakby ornament zasnuty był mgiełką.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...